Kemény munka, következetesség

A brand olyan, mint az egyén jó híre, melyet hosszú távú kemény munkával és következetességgel ért el, és mindemellett egy olyan történet, ami még nem lett végigmesélve.

Egy brand ígéret a minőségre, a megbízhatóságra, a következetességre és a hozzáértésre.

A Gree gyár 1994-ben bejelentette, hogy célja a világ legjobb minőségű légkondicionálójának a gyártása, és elkötelezettsége bizonyítékaként elindította a "legmagasabb minőség" és a "meghibásodás mentes gyártás" programját. Folyamatos fejlesztéseivel, 12.000 mérnöke támogatásával, azóta több mint 20.000 korszakalkotó szabadalommal rendelkezik. A "legmagasabb minőség" program eredményessége bizonyítékaként a Gree magyarországi vezérképviselete 2021-ben bejelentette a 10 év garancia programját.



A brand olyan, mint az egyén jó híre, melyet hosszú távú kemény munkával és következetességgel ért el, és mindemellett egy olyan történet, ami még nem lett végigmesélve.

A Gree hazánk és a világ első számú klímamárkája, melyet az Euromonitor International nemzetközi piackutató cég évről évre igazol.

A Gree Electric Appliances 1991-ben alakult a kínai Zhuhaiban, a világ legnagyobb lakossági klímagyára, éves szinten 60.000.000 klímaberendezés gyártókapacitással. Több mint 90.000 alkalmazottat foglalkoztat, 16 - a világ különböző részein levő - gyártócsarnokkal, 929 teszt laboratóriummal, 96 kutatóközponttal rendelkezik. A Gree légkondicionálók a világ több mint 200 országában népszerűek, Magyarországi vezérképviselete az idén 20 éves, négyszeres MagyarBrands díjas és a KKV Top100-as Cool4u Kft.

A nagyszerű emberek nagyszerűen döntenek.

Hazánk és a világ legnagyobb darabszámban értékesített légkondicionáló márkája immáron több mint 400 millió felhasználó otthonának kényelmét biztosítja a világon.

A csúcsminőség, az elegancia és a design - a brand csendes nagykövetei.

A Gree légkondicionáló saját hazájában "Minőség Díjat" és "Világ Márka" díjat kapott, New Yorkban elnyerte a "Csúcsminőség" díjat, Párizsban a "Minőség Iránti Elkötelezettség" díjat, Rómában a "Legjobb Márkanév" díjat, az Arab Emirátusokban az "Emirátus Minőség" díjat. Magyarországon a British Enciklopédia a kortárs történelmi dokumentációként elismert kiadványában hazánk kiemelkedő teljesítményei között említette meg, és az időszerűség, elérhető luxus, elegancia, design és kiváló minőség szavakkal jellemezte.

Magas minőségű anyagokkal és kiemelkedően magas felszereltséggel!

Jól jellemzi ezen értékeket a Gree Prestige Limitált Szériájának bemutatása is, mely technológiai csúcskategóriás légkondicionálókat sorakoztat fel prémium megjelenéssel, magas minőségű anyagokkal és kiemelkedően magas felszereltséggel.

Amit magadról állítasz az reklám, amit a nagy többség állít rólad az a valóság.

Egy brand mindig alkotó gondolatokból születik meg és végül a felhasználók elégedettségében teljesül ki. Ha az emberek úgy gondolják, hogy azonosulni tudnak a brandet képviselő cég értékeivel, akkor hűségesek maradnak a márkához. Magyarországon a Gree légkondicionáló a vásárlók első számú választása lett, melyről a svájci székhelyű Icertias nemzetközi piackutató cég bizonyítványt állított ki.

Manapság egyre fontosabb a helyénvalóság, az időszerűség és az értékteremtés. Cégünk - a Gree gyár irányelveit követve - az átláthatóságot és a hitelességet képviseli, előremutató gondolkodással, előremutató megoldásokkal és a magyarországi légkondicionáló piacot meghatározó irányvonalak lefektetésével járul hozzá hazánk lakosságának kényelméhez. Emberi kapcsolataink, értékeink, sztorijaink, emlékeink összessége tesz azzá, akik vagyunk.