GYAKORI KÉRDÉSEK


ÁLTALÁNOS
MI AZ INVERTERES KLÍMABERENDEZÉS?

Az inverteres készülékek folyamatos teljesítmény-szabályozást tesznek lehetővé, így a fellépő teljesítményigénynek megfelelő kompresszor-fordulatszám beállításával a leghatékonyabb üzemelést és a legjobb komfortérzetet biztosítják.

ÁLTALÁNOS
HOVÁ HELYEZZÜK EL A KLÍMÁT A HELYISÉGBEN?

A klímaberendezések beltéri egységének ideális elhelyezése kiemelten fontos a megfelelő teljesítmény leadása érdekében.
Figyelembe kell venni, hogy hűtés illetve fűtés üzemmódban is hatékonyan tudjon dolgozni a készülék. Kiemelt figyelmet érdemel a klímák vezérlése fűtés üzemmódban, mivel a befújt meleg levegő áramlása sokkal nehezebben kalkulálható a folytonos meleg felfelé áramlás miatt.
Néhány példa a szabályozást megzavaró telepítési körülményekre: nincs elegendő távolság elhagyva a mennyezettől, függöny közelébe került a beltéri egység, túl nagy a helyiség belmagassága, nem megfelelő az épület szigetelése stb. Minden esetben indokolt a szakemberrel történő konzultáció a megfelelő falfelület kiválasztására. Továbbá a klíma helyének megválasztásakor figyelembe kell venni a beltéri és kültéri egység közötti minimális és maximális csőhosszra vonatkozó előírást.

ÁLTALÁNOS
MILYEN TELJESÍTMÉNYŰ KLÍMÁRA VAN SZÜKSÉGEM?

Szakember helyszíni szemléje mindenképpen szükséges a pontos teljesítmény kiválasztásához, mivel figyelembe kell venni a hűteni/fűteni kívánt helyiségek hőszükségletét, amit számos helyszíni tényező befolyásol: ablakok mérete, szigetelés mértéke, belmagasság, hőforrások mennyisége (pl. hűtők), látogatók száma stb.
A túlméretezés, és az alulméretezés is jelenthet problémát, ezért a megfelelő teljesítmény meghatározása elsődleges feladat.

ÁLTALÁNOS, WI-FI
AZT SZERETNÉM MEGTUDNI, MENNYIRE MEGBÍZHATÓ AZ APPLIKÁCIÓ? NEKEM PONT AZÉRT KELLENE WI-FI-S KLÍMA, MERT MÁS VÁROSBAN VAGYOK ÉS TÁVOLRÓL SZERETNÉM IDŐNKÉNT MŰKÖDTETNI. EGYÁLTALÁN JÓL HASZNÁLHATÓ A WI-FI-S ELÉRÉS VAGY CSAK MINIMÁLIS DOLGOKAT LEHET ÁLLÍTANI?

A klíma applikáció jól működik és jól használható. Időnként előfordulhat, hogy a szerverek karbantartása miatt, pár órára nem működik az alkalmazás megfelelően. Ez azt jelenti, hogy a klímaberendezésre nem tud rácsatlakozni az applikáció. Az applikációból nem minden funkció érhető el. De minden klíma tudja azokat a funkciókat amik az applikációban vannak. Az applikációban minden funkció benne van, amit távolról érdemes irányítani.

WI-FI
LOMO PLUSZ WI-FI-S KLÍMÁNÁL LEHET TÁVOLRÓL WI-FI-N KERESZTÜL BEKAPCSOLNI A PÁRÁTLANÍTÓ FUNKCIÓT? ILLETVE HA A TÁVIRÁNYÍTÓN KIKAPCSOLOM A WI-FI-T VÉLETLENÜL, AKKOR ADDIG NEM LEHET HASZNÁLNI WI-FI-N KERESZTÜL AMÍG BE NEM KAPCSOLOM ÚJRA?

Minden funkciót be lehet kapcsolni a mobil applikáción keresztül (Wi-Fi-n keresztül), de ha kikapcsoljuk a távirányítón és ezáltal a klímán is a Wi-Fi-t, akkor a klímát a nem lehet távolról irányítani.

WI-FI, MOBIL APP
AZ ALKALMAZÁSON BELÜL A KERESÉS ELINDUL, DE NEM TALÁL ESZKÖZT.

A keresés elindításakor az interneteléréssel rendelkező Wi-Fi hálózaton álljon. A keresés előtt legfeljebb 2 perccel alaphelyzetbe kell állítani a klíma Wi-Fi modulját (az alkalmazásban leírtak szerint). Ekkor pár másodpercre áramtalanítsa a berendezést. (Ezután ha minden rendben, megjelenik a klíma Wi-Fi modulja a látható vezeték nélküli hálózatok között)
- Ellenőrizze, hogy a routeren van-e internet elérés
- Ellenőrizze, hogy a routerhez megadott jelszó helyes-e
- Ellenőrizze, hogy a router 2,4 GHz-es jelet szór
- Ellenőrizze, hogy a router vagy a router tűzfala nem blokkolja a klíma MAC címét (Kapcsolja ki a router "firewall" és "MAC filter" funkcióját)
- A csatlakoztatás idejére állítsa a routert 11bg és 20Mhz sávszélességre. A csatlakozás után visszaállíthatja.

WI-FI, MOBIL APP
GREE KÉSZÜLÉKEMEN SZERETNEK WI-FI-N MOBIL APPLIKÁCIÓVAL CSATLAKOZNI DE MINDIG HIBÁT ÍR KI. ÁTMENETI PROBLÉMA? VAN ERRE MEGOLDÁS?

A GREE+ app-ot használja, ne a Gree Smart-ot. Ezért van probléma a bejelentkezéssel.

WI-FI, MOBIL APP
TOVÁBBI HASZNOS INFORMÁCIÓK:

Tartsa a klíma Wi-Fi modulját napra készen: ellenőrizze, hogy a csatlakoztatott klíma firmware-je naprakész. Ezt a klíma nevére kattintva ellenőrizheti. Ha van új firmware, frissítse az régit.
Amennyiben a helyi routerrel nem sikerül összehangolni a klímát, érdemes megpróbálni egy másik routert. Ezt megteheti úgy is, hogy egy mobilinternettel rendelkező telefont beállít hotspot-ként. Ha a csatlakozás így megvalósul, akkor ezzel meggyőződhet arról, hogy valamilyen router beállításban kell keresni a hiba okát.
A router SSID és jelszóban is törekedjen egyszerű karakterek használatára (az angol ábc betűi, és számok)

MOBIL APP
MEGOLDHATÓ E, HOGY AZ APPLIKÁCIÓBÓL LÁSSAM ESETLEG A KINTI ÉS A BENTI HŐMÉRSÉKLETET TÁVOLRÓL? FŐKÉNT A BENTI ÉRDEKELNE, HOGY TUDJAM BE KELL E KAPCSOLNI A KÉSZÜLÉKET AVAGY SEM?

Sajnos egyelőre ez a funkció nem elérhető.

MOBIL APP
HELYI HÁLÓZATRÓL LÁTHATÓ A BERENDEZÉS, DE MÁS WIFI HÁLÓZATRÓL, VAGY MOBILNETRŐL NEM.

Frissítse le a firmware-t a legfrissebbre. A firmware verzió a klíma nevére nyomva jelenik meg.
Amennyiben a router nem rendelkezik internet eléréssel, vagy probléma van a kapcsolattal, akkor a
A helyi hálózatról a kapcsolat rögtön feláll az alkalmazás megnyitásakor. Ha más hálózaton van, pl. mobilneten, akkor a kapcsolat létrehozása kb. fél perc az alkalmazás megnyitása után. Addig az alkalmazás "leválasztva" jelzést ad.

MOBIL APP
NEM SIKERÜL A REGISZTRÁCIÓ.

Győződjön meg róla, hogy a felhasználó névben, az email címben, vagy a jelszóban nem használ különleges karaktereket. Használja az angol ABC karaktereit és számokat. A jelszónak tartalmaznia kell kis, és nagybetűt, valamint számot is.

MOBIL APP
AZ ALKALMAZÁSON BELÜL A KERESÉS ELINDUL, TALÁL ESZKÖZT, DE A CSATLAKOZTATÁS NEM VALÓSUL MEG.

Ellenőrizze az alkalmazás verzióját. Ezt a Beállításokon belül az Új verzió ellenőrzése menüpontban teheti meg.
Az alkalmazás az eszközt látja, de nem tudja a kiválasztott routerhez kapcsolni. Ennek okai a router beállításaiban keresendőek:
- Ellenőrizze, hogy a routeren van-e internet elérés
- Ellenőrizze, hogy a routerhez megadott jelszó helyes-e
- Ellenőrizze, hogy a router 2,4 GHz-es jelet szór
- Ellenőrizze, hogy a router vagy a router tűzfala nem blokkolja a klíma mac címét
- A csatlakoztatás idejére állítsa a routert 11bg és 20Mhz sávszélességre. A csatlakozás után visszaállíthatja.

MOBIL APP
A MOBILAPPLIKÁCIÓBA TÖRTÉNŐ BELÉPÉS ALKALMÁVAL A FELHASZNÁLÓNÉV, JELSZÓ ÉS EURÓPA KIVÁLASZTÁSA UTÁN A BEJELENTKEZÉS GOMBRA KATTINTVA AZ ALÁBBI ÜZENET JELENIK MEG: "HÁLÓZATI KÉRELEM IDŐTÚLLÉPÉSE" SAJNOS NEM TUDOK BEJELENTKEZNI, PEDIG SZÜKSÉGES LENNE, MIVEL FŰTÉSRE HASZNÁLOM A KLÍMÁT, EMELNI SZERETNÉM A HŐMÉRSÉKLETI BEÁLLÍTÁST. A HÁLÓZAT MEGFELELŐ, AZ APPLIKÁCIÓ A LEGFRISSEBB. LETÖRÖLTEM, ÚJRATELEPÍTETTEM, A KÉSZÜLÉKET (IOS) ÚJRAINDÍTOTTAM.

Ha a probléma huzamosabb ideig fennáll, akkor a berendezést kell újra csatlakoztatni a Wi-Fi-hez, vagyis csak a helyszínen lehet megoldani a problémát.

MOBIL APP
A KLÍMA VEZÉRLÉSE TÖBB TELEFONNAL:

Töltse le a GREE+ alkalmazást, majd telepítse az összes kiválasztott családi okostelefonra. Indítsa el az alkalmazást és adja meg a szükséges engedélyeket. Hozzon létre mindegyik telefonon egy-egy külön regisztrált fiókot, majd jelentkezzen be az összes családtag a saját mobilján létrehozott fiókba. A fő fiókhoz adja hozzá a légkondicionálót (Csak egyszer és egy fiókhoz lehet hozzá adni!). A fő fiókban kattintson a bal felső sarokban lévő kis emberi fejre, majd válassza ki az "Otthonszervezés" funkciót. Az alsó "+" gombbal létrehozhat egy új csoportot, vagy kattintson a meglévő "My Home" feliratra. Kattintson a "Meghívni egy családtagot" feliratra, majd az OK gombra. Adja meg egyenként a többi regisztrált családtag nevét vagy e-mail címét. A meghívott családtag GREE+ alkalmazásába érkezik egy üzenet, amelynek elfogadása után a másik telefonon is megjelenik a GREE Wi-Fi berendezés, ezáltal az összes készüléken teljes értékűen irányíthatóvá válik a légkondicionáló.

MŰSZAKI
VÁSÁROLTAM EGY GDN40AW PÁRÁTLANÍTÓ KÉSZÜLÉKET, SAJNOS NEM JÖN ÖSSZE A CSEPPVÍZ ELVEZETÉS, MI LEHET A TRÜKK?
A KUPAKOT LEHAJTOTTAM ÉS FELTEKERTEM A CSŐADAPTERT, DE ENNEK ELLENÉRE IS CSAK A TARTÁLYÁBA HAJLANDÓ A VIZET GYŰJTENI.

A kondenzvíz csatlakozót kell órajárás irányába eltekerni, ekkor a kifolyás a tartály helyett itt fog megtörténni.

GARANCIA
GREE SPLIT KLÍMÁKRA VONATKOZÓ GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉST SZERETNÉK KÉRNI.

Amennyiben a termékkel kapcsolatban szervizigénye merülne fel, kérjük a beépítést végző szervizpartnerünknél szíveskedjen jelezni.

GARANCIA
AZ EMLÍTETT 3+2 ÉV AKKOR IS ÉRVÉNYES, HOGY HA BÁRMI TÖRTÉNIK A VISZONTELADÓ MŰKÖDÉSÉVEL (PL.: MEGSZŰNIK A 3+2 ÉV IDEJE ALATT)? VAGY EKKOR A GARANCIA IS ELVESZIK?

Amennyiben az a cég, akitől a klímát vásárolta, 3+2 éven belül valamilyen okból kifolyólag nem elérhető (pl.: megszűnik), akkor keressen fel minket és mi a környékén ajánlani fogunk egy másik megbízhatóbb partnerünket, aki elintézi a garanciális ügyeket Önnek.